سیستم های کابلی هتلی و بیمارستانی (DVBT)

سیستم های کابلی هتلی و بیمارستانی ( DIGITAL HEADEND SYSTEMS DVBT)

سیستم های کابلی هتلی و بیمارستانی (DVBT)

تلویزیون های کابلی (DVBT)


سیستم های کابلی هتلی و بیمارستانی (DVBT)ژرمنتکست یکی از بزرگترین فروشندگان سیستم های هتلی , بیمارستانی (IF) در اروپا و ترکیه و امارات می باشد، در واقع این شرکت توانسته محصولات بسیار با کیفیت و با تنوع بسیار بالا برای هر نوع سلیقه با قیمت بسیار مناسب را در سراسر دنیا عرضه کند و تبدیل به یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای دنیا در زمینه سیستم های کابلی (DVBT) شود.

سیستم های هتلی و بیمارستانی (هدند DVBT) درواقع همان تلویزیون های کابلی هتلی و بیمارستانی هستند که علاوه بر امکان دسترسی به کانال های زنده تلویزیونی، میتوان امکاناتی نظیر معرفی هتل و یا امکانات و پخش فیلم و کلیپ های آموزشی و ده ها موارد دیگر را در یک پکیج ارائه داد.
یکی از دغدغه های صاحبان هتل ها یا بیمارستان ها، شهرک مسکونی، مجتمع های تجاری اداری، سازمان های دولتی و … عدم تنوع کانال ها و کیفیت پایین شبکه های مورد نیاز و هزینه بالای قطعات و در نهایت خدمات پایین است، که تمامی این مشکلات را گروه ژرمنتکست با سیستم های هتلی خود برطرف کرده است. تخصص ژرمنتکست تولید، طراحی و اجرای سیستم های هتلی است که توانسته نیاز هر نوع مصرف کننده چه از لحاظ کیفی و چه کمی به بالاترین شکل، برطرف کند.گروه ژرمنتکست این اطمینان را به مشتریان این محصول در ایران میدهد که بالاترین کیفیت را با پایینترین قیمت در سراسر ایران ارائه میدهد.

ـ


ـ
سیستم های کابلی هتلی و بیمارستانی (DVBT)سیستم های هتلی کابلی چیست و چه کارایی دارد؟

تیم تخصصی ژرمنتکست قبل از هر فروشی ابتدا اقدام به نیازسنجی هر مشتری میکند که چه محصولی میتواند یک هتل یا بیمارستان یا هر مجموعه دیگری را با کمترین هزینه و بالاترین خدمات ممکن ، همراهی کند.

در سال ۲۰۰۸ با جایگزینی امواج دیجیتال به جای امواج آنالوگ، انقلابی در صنعت کانالهای تلویزیون پدید آمد.
در تلویزیون دیجیتال، تصاویر تلویزیونی به صورت بیت های داده (صفر و یک)در آمده و همین امر باعث شده که دریافت تصاویر به صورت SD , HD و همچنین ۴K باشد.

همین تبدیل شدن آنالوگ به دیجیتال در صنعت هدند (تلویزیون کابلی) باعث شد اکثر هتل ها در دنیا به این سیستم روی آورند، از این رو نه تنها هتل ها بلکه بیمارستان ها و شهرک های مسکونی و ارگانهای دولتی و …، به دلیل حق انتخاب در پخش کانال ها و کیفیت بالا و هزینه پایین با آغوش باز از این سیستم استقبال کنند.

در مجموع اگر بخواهیم یک توضیح کلی و جامع در مورد سیستمهای هتلی کابلی بدهیم این است که این نوع محصول پس از دریافت فرکانسهای دیجیتال چه از طریق آنتن هوایی (DVBT2) و چه از طریق ماهواره(DVBS2) کانالهایی با کیفیت فوق العاده بالا (HD) را هر تعداد واحد مورد نظر از طریق کابل آنتن (کواکسیال) میرساند.
در حال حاضر بسیاری از هتل های ۵ ستاره دنیا به دلیل کیفیت بسیار بالا و هزینه بسیار پایین و عدم نیاز به خدمات در سیستمهای کابلی ، این نوع محصول را به محصولات تعاملی (IPTV) ترجیح میدهند چرا که در تلویزیونهای تعاملی که تنها مزیت آن خوشامد گویی میباشد ، هزینه ها چندین برابر بالاتر از سیستمهای کابلی میباشد و بدلیل کارکرد در بستر سرور ، خدمات بسیاری زیاد و هزینه های اظافی شامل سیستمهای تعاملی میگردد ، که در سیستمهای کابلی به دلیل سادگی و سهولت در اجرا ، تمامی این مشکلات مرتفع گردیده است.

ـ


ـ
سیستم های کابلی هتلی و بیمارستانی (DVBT)خدماتی که میتوان بوسیله سیستم های کابلی (DVB-T)،دریافت نمود

  • پخش کانال های منتخب تلویزیون دیجیتال و ماهواره با کیفیت FULL HD
  • امکان دستیابی به کانال های مورد تایید و منتخب و نظارت بر تمامی کانال ها توسط مدیریت مجموعه
  • امکان افزودن کانال های زنده بیشتر در هر زمان و عدم محدودیت در انتخاب کانال و دسترسی به ده ها و صدها و هزاران کانال تلویزیونی با کیفیت FULL HD
  • امکان اتصال کامپیوتر ،DVD،USB،دوربین مداربسته و یا هر دیوایس دیگر با خروجی HDMI
  • امکان نمایش اسلاید یا تصاویر و یا ویدیو کنفرانس
  • امکان راه اندازی شبکه داخلی مجموعه و اتصال به هدندها و مدیلاتورها
  • امکان اتصال مدیاباکس جهت نشان دادن آب و هوا و قیمت ارز و دلار و به همراه پخش مدیا به صورت هم زمان
  • عدم نیاز به کابل کشی بیشتر مانند کابل اینترنتی یا تجهیزات مودمی
  • امکان ارسال تمامی کانال ها دیجیتالی صدا و سیما ایران و ماهواره و اینترنت و تلفن و دوربین و مدیا و… فقط با یک کابل
  • قابلیت تبدیل به فیبر نوری برای هتل ها و یا شهرک های هتلی که فواصل کیلومتری از یک دیگر دارند با استفاده از یک گیرنده
  • عدم نیاز به ستاپ باکس یا هر نوع گیرنده بیشتر
  • عدم نیاز به قطعات و سخت افزارهای جانبی در هر اتاق
  • عدم نیاز به خدمات پس از فروش
  • هزینه فوق العاده پایین تر و کارایی بیشتر نسبت به مدل های مشابه
  • قابلیت ورودی های IP و ASI جهت تبدیل به سیستم های تعاملی و IPTV
    تنوع ورودی های DVB-S2 , DVB-T2 , DVBC-2 ,IP ,ASI و خروجی های کامل که به صورت DVB-T , DVB-C , IP , ASI.

و بسیاری موارد دیگر که در قسمت مقالات به طور کامل توضیح خواهیم داد.

_


ـ

سیستم های کابلی هتلی و بیمارستانی (DVBT)

ژرمنتکست تنها برند با گارانتی واقعی و اصلی در ایران

همانطور که گفته شد‌ مهمترین اولویت های گروه ژرمنتکست ، حس مسئولیت پذیری در قبال تمامی محصولات فروخته شده به مشتریان در تمام دنیا است از این رو شرکت ژرمنتکست برای نخستین بار در ایران تمامی سیستم های هتلی و بیمارستانی خود را با ۱ سال گارانتی  شرکتی ارائه می دهد.

سوالی که پیش می آید این است که مگر برندهای دیگر در ایران گارانتی ندارند؟

منظور از گارانتی شرکتی یعنی اینکه خود کمپانی ژرمنتکست تمام مسئولیت فروش و خدمات را در ایران به عهده گرفته و این نوع خدمات برای نخستین بار در سیستم های هتلینگ و مولتی سوئیچ در ایران انجام پذیر شده است.
همکاران و فروشندگان برندهای دیگر، زمانی که یک محصول را گارانتی میکنند شخصی است و کمپانی آن برند به دلیل عدم حضور آن شرکت در ایران هیچ گونه مسئولیتی در قبال فروش ندارد.

ـ


ـ

سیستم های کابلی هتلی و بیمارستانی (DVBT)

بازگرداندن محصول در صورت عدم رضایت

علاوه بر ۱ سال گارانتی بی قید و شرط این شرکت در قبال سیستم های هتلی و بیمارستانی ژرمنتکست ، خبر خوب این است که در صورت عدم رضایت پس از خرید به مدت ۳ ماه بعد از استفاده ، میتوانید اجناس را به شرکت مرجوع کنید و تمامی هزینه ها مسترد می گردد. این خدمات از سال ۱۳۸۹ اجرایی شده و برای نخستین بار در ایران جهت رضایت کامل مشتریان صورت می گیرید.

جهت مشاهده مشخصات فنی، با کلیک کردن بر روی هر محصول به سایت اصلی ژرمنتکست منتقل می شوید.

سیستم های کابلی هتلی و بیمارستانی (DVBT)

GT-805

سیستم های کابلی هتلی و بیمارستانی (DVBT)

GT-808

سیستم های کابلی هتلی و بیمارستانی (DVBT)

GT-809

سیستم های کابلی هتلی و بیمارستانی (DVBT)

GT-2000

footer footer footer footer footer footer footer
© کپی رایت - ژرمنتکست - طراحی شده توسط محمد ژولایوسفی