تمام برندهای معتبر دنیابرندهای معتبر در دنیا

یکی از مهمترین مسائل فروش در دنیا ساخت برند میباشد، یعنی اینکه شما میتوانید با انتخاب یک برند ،محصولات تولیدی کارخانه جات را خریداری و با برند خودتان به فروش برسانید.
در حال حاضر اکثر برندهایی که در بازار دنیا در حال فعالیت میباشند، ۲۰ درصد آنها تولیدکننده میباشند مانندشرکت اشپان، ژرمنتکست و تلوز … و ۸۰ درصد آنها فقط در غالب یک برند تجاری به بیزینس میپردازند.
البته از این ۸۰ درصد که بصورت یک برند تجاری فعالیت میکنند ، چند شرکت معتبر هستند که در گذشته خود یک شرکت تولیدی در این بیزینس بودند و در حال حاظر بخاطر هزینه بالای تولید و یا تغییر سیاست شرکت ، روی به شرکت های مادر اوردند و در حال حاظر بصورت یک برند به فعالیت میپردازند مانند شرکت تراکس، آلکد، ایکوزی، فاراکارو ، کاتراین ،که درباره تمامی این برندهای معتبر توضیحات کامل داده شد.
و در نهایت برندهایی معروفی که از ابتدا به صورت برندینگ به فعالیت نمودند و سفارش به شرکتهای مادر و تغییر در شکل ظاهری محصول ، محصولات خود را به قیمت بالاتری به فروش میرسانند که معروفترین برندها در دنیا به ترتیب زیر میباشند:
کشور المان:

MK – SCHWAIGER – MEGASAT – BLANKOM – ATEMIO 

البته این کشور برندهای دیگر هم دارد که زیاد شناخته شده نمیباشد و به صورت لوکال کار میکنند.

کشور اسپانیا:

FAGOR- BLUESENS – CAHORS
و چندین برند معروف اروپایی دیگر مانند CAE – BFSAT فرانسه یا ANTTRON بلژیک یا ANTIFERENCE – WHYTETECHNOLOGIES انگلیس یا TELMOR لهستان.
البته که هزاران برند کوچک دیگر در اروپا وجود دارد اما ما سعی کردیم مهترین برندها را معرفی کنیم.
مساله قابل ذکر این است هیچ گونه برند معتبری در داخل ایران شعبه یا نمایندگی ندارد و حتی به صورت بازرگانی هم وارد نمیشود به این دلیل که قیمت برندها بسیار بالاتر از قیمت کارخانه جات تولیدی میباشد.
در نتیجه تمامی برندهایی که در ایران هستند یا ساختگی میباشد و یا تقلبی که دلیل آن سود بیشتر فروشندگان میباشد که باید به این موضوع نگاهی ویژه داشت.
هدف از شناخت برندها صرفا آگاهی کامل مشتریان نسبت به خریداری محصول نهایی میباشد.ماموریت ما در ژرمنتکست ، شناسایی و تفکیک برندها و کارخانه های تولیدی میباشد تا مشتریان بتوانند هزینه واقعی همان محصول را پرداخت کنند و در نهایت با یک سرچ ساده در گوگل میتوان تمام برندهای مورد نظر را جستجو کرد و با فرستادن یک ایمیل میتوان تمام اطلاعات مورد نیاز جهت خرید را کسب کرد.

در پایان برندهای سوپر مارکتی در دبی ، که این برندها به صورت سوپر مارکتی عمل میکنند. که مهمترین مساله برای این برندهای قارچی ، قیمت میباشد و راه را برای شرکتهای چینی که اجناس نامرغوب تولید میکنند را باز نگه میدارم و به دلیل عدم تخصص بعد یک مدت از این مارکت حذف میشوند و روی به محصولات رند بازار میاورند. برخی از این برندها که عبارتند از :
Stargold,Golfstar,Strong,Astel,Premium,Xcruzer,Medistar,Starsat,Starmax,Space,Tiger
و‌ ده ها برند دیگر که بسیار زیاد هستند.
همانطور که اشاره شد اکثر مولتی سوئیچ ها با این برند ها برای شرکت جسن چین GECEN میباشد که در این صنعت، ارزانترین و بی کیفترین محصولات دنیا را تولید میکند و دلیل پایین بودن و رقابتی بودن قیمتها ، معمولا برندهای سوپرمارکتی ترجیح میدهند با این شرکت چینی کار برندیگ را انجام دهند. لازم به ذکر است که این کارخانه چینی اکثر برندهای معتبر دنیا را کپی و به صورت تقلبی به بازار دبی و ایران میفرستند که با توضیحات کاملی که در قسمت مقالات دادم به راحتی قابل تشخیص میباشد.
البته که ما چندین برند ناشناخته و بی نام نشان دیگر در ایران داریم که همکاران تصمیم به درست کردن آن ها گرفتند صرفا بخاطر گرفتن سود بیشتر و به راحتی و با یک سرچ در گوگل متوجه میشوید که هیچ سایت مادر و هیچ نام و نشانی ندارد.
ما در سراسر دنیا هزاران برند میبینیم که هر کشوری برای بازار خود آن را ساخته است اما در مجموع بهترین برندها آنهایی هستند که خود تولید کننده محصول میباشند.

footer footer footer footer footer footer footer
© کپی رایت - ژرمنتکست - طراحی شده توسط محمد ژولایوسفی