تمام برندها و کارخانه های چینکارخانجات تولیدی در چین

کشور پهناور چین که معروف به کشور تولیدات میباشد.از شروع این بیزینس ، چندین کارخانه در این کشور فعالیت خود را در تولید مولتی سوئیچ و آمپلی فایر آنتن مرکزی آغاز نمودند ولی به دلیل نداشتن بازارهای داخلی و همچنین رقیب های فروان در ترکیه و اروپا ، بسیاری از این شرکتها حوزه فعالیت خود را تغییر دادند و از ده ها کارخانه تنها چهار تا پنج کارخانه باقی ماندند که همچنان فعالیت میکنند که به معرفی آنها میپردازیم:

۱.شرکت جسن GECEN

میتوان گفت بزرگترین شرکت تولیدی در چین در ضمینه ستلایت و آنتن مرکزی و متعلقات آن ، شرکت جسن میباشد.
این شرکت عظیم با چندین خط تولید رتبه نخست تولید در این کشور را داراست اما این بزرگی دلیل به کیفیت بالا نیست و در واقع پایینترین کیفیت محصولات دنیا در این شرکت تولید میشود و تقریبا به دلیل پایینترین قیمت در تمامی محصولات ، اکثر رقبا را در چین از رده خارج کرده و تبدیل به پر فروشترین شرکت در چین شده است. این شرکت که تامین کننده برندهای سوپر مارکتی در دبی و قاره افریقا میباشد.
منظور از برندهای سوپر مارکتی برندهایی که هیچ گونه تولیدی ای ندارند و هیچ محصولی را به صورت تخصصی کار نمیکنند و هدف آنها تکمیل بودن سبد محصولات میباشد.

از جمله برندهایی که ساپورت کننده آنها شرکت جسن میباشد : ایکسکروز و مدیا استار ، استارگلد ، استارست، پرمیوم، استارتراک و…. میباشد و همچنین اکثر محصولات تقلبی با نام های تراکس و ایکوزی و … در این کارخانه برندینگ میشود و متاسفانه بسیاری از این محصولات در ایران موجود میباشد.

در مجموع تمامی محصولات مربوط به ستلایت و انتن در این کارخانه تولید میشود ، و هر شخصی میتواند اجناس این شرکت را با برند خود وارد کند و به فروش برساند.

www.gecen.cc
www.gecensat.com


۲.شرکت جیانگجی Jiangxi

این شرکت تولیدی علاوه بر مولتی سوئیچ و آمپلی فایر آنتن مرکزی و در مجموع محصولات ستلایت و آنتن، محصولات همچون انواع باطری و سیم و کابل را تولید میکند.
این شرکت مولتی سوئیچ هاو آمپلی فایرهای خود را با دو مدار متفاوت (از لحاظ ظاهری متفاوت ولی کیفیتی یکسان) تولید میکند. این شرکت تولیدی به مانند بقیه شرکت های چینی دیگر ، بسیاری از برندهای معروف را به صورت تقلبی روانه بازار دنیا میکنند که در بازار ایران هم موجود میباشد که میتوان از برندهای همچون تلوز و آنکارو را نام برد.و همچنین شرکتهایی در ایران هستند که محصولات این شرکت را وارد و به فروش میرساند مانند شرکت سیماران.
در نهایت کیفیت این شرکت بهتر از شرکت جسن میباشد ولی به هیچ عنوان از لحاظ کیفیت به حتی پایینترین محصولات تولیدی در ترکیه نخواهند رسید.

www.hejiaelec.en.alibaba.com

www.hejiagroup.en.made-in-china.com/product-group/GbpmwCQuOzWr/Multiswitch-1.html


۳.شرکت ای ام سی EMC

این شرکت بزرگ به مانند شرکت جسن در تمامی ضمینه های مرتبط به ستلایت و آنتن فعالیت میکند ولی از لحاظ کیفیت قطعات بسیار متفاوت تر و با کیفیت بالاتر و با استانداردهای جهانی.
این کمپانی اکثر مجوزهای و استاندارهای لازم جهت صادرات به اروپا و امریکا را دارد و تنها شرکت چینی میباشد که برندهای اروپایی را کاور و ساپورت میکند.
محصولات این شرکت به دلیل گران بودن نسبت به بقیه شرکت های تولیدی دیگر چینی در ایران موجود نمیباشد.

www.emcsat.com


۴.شرکت کاسینتل cosintel

این شرکت کوچک تولیدی که فقط مولتی سویئچ و امپلی فایر تولید میکند، رقیبی کوچک برای شرکت های بزرگ در این صنعت میباشد.
این شرکت تقریبا اکثر برند معروف دنیا را جعل و اجناس تقلبی را با قیمت بسیار پایین به فروش میرساند که از جمله برندهایی که از نام آنها استفاده میکند ، اشپان و تراکس میباشد.
متاسفانه محصولات این شرکت در بازارهای ایران و دبی موجود میباشد.

www.cosintelsales2.en.ec21.com

تقریبا ۴ شرکت‌ اصلی تولید کنندگان در چین را شناختیم اما این کشور تولیدگرا همچنان شرکت های دیگری را مثل Faysat electronic که با برند LIZHI این شرکت را میشناسند و همچنین شرکت اس ام تی و چندین شرکت دیگر را هم دارد که بر اساس سفارش محصولات مرتبط را تولید میکنند.

در مجموع میتوان به راحتی با سرچ در دوسایت معروف دنیا ، تمامی کارخانه جات تولیدی این سیستم و محصولات مرتبط و در مجموع تمام کارخانه جات تولیدی در چین را شناخت و میتوان به راحتی از آنها خرید کرد.
www.alibaba.com
www.made-in-china.com

footer footer footer footer footer footer footer
© کپی رایت - ژرمنتکست - طراحی شده توسط محمد ژولایوسفی